Ogrody Wisła to niejako odpowiedź na stale rosnące potrzeby i oczekiwania miejskiej tkanki, która pragnie schować się w cieniu naszej bujnej roślinności i oddać się konsumowaniu życia w najbardziej malowniczym miejscu w Warszawie – na nadwiślańskim brzegu. Nasze miejsce łączy w sobie restauracje, bazującą na produktach najwyższej jakości, koktajl baru, gdzie nasi barmani wznoszą się na szczyty sztuki barmańskiej, a także muzycznej przestrzeni, gdzie w każdy piątek oraz sobotę grać będzie czołówka stołecznej sceny muzycznej.

W Ogrody Wisła zorganizujesz wszystko, począwszy od konferencji, firmowego spotkania, a kończąc na różnego rodzaju szkoleniach. W „Ogrodach” wszystko powstaje i organizowane jest z ogromną pasją oraz dbałością o najmniejsze detale dzięki czemu wiele firm oraz podmiotów zaufało nam i wybrało Ogrody Wisła na miejsce ich wymarzonego eventu. Zajmujemy się kompleksową organizacją i opieką nad wydarzeniem, a wystarczy, że tylko do nas napiszesz.

Strefa VIP – 60 m2

– kolacja serwowana do 55 osób

– koktajl party do 80 osób

– konferencja do 30 osób

 

Sala główna – 245 m2

– kolacja serwowana do 120 osób

– koktajl party do 180 osób

– konferencja do 80 osób

 

Ogród zimowy – 127 m2

– kolacja serwowana do 70 osób

– koktajl party do 80 osób

– konferencja do 50 osób

 

Ogród letni – 466 m2

– kolacja serwowana do 220 osób

– koktajl party do 350 osób

Zapraszamy do kontaktu!

   535 770 900
   eventy@ogrodywisla.pl